Ready for summer!

Ikke at man skulle trodd det er sommer her i Oslo per dags dato, men den kommer vel etterhvert håper jeg! Vi hadde jo seriøst de deiligste sommerdagene forrige uke, og det gleder meg av tanken på at det enda kun er mai. Hele tre måneder til med strålende sol og varme! Får vi håpe.. I den annledning har jeg skaffet meg litt freshe farger på iPhonen. Nå er det tid for å piffe den opp mot sommeren! Akkurat nå bruker jeg det rosa til høyre, og jeg syns det er så fiiiiint <3 Handelsportal.nooverrasker meg stadig med freshe produkter til iPhone og Samsung. Som sagt tidligere, så er det også utrolig billig. Nå er forresten dekslene under på SALG
Deksel til venstre kun 97 kr HER, til venstre til kun 90kr(!!!!) HER. Er de ikke freshe? Alt som mangler nå er at solen står på himmelen. Både meg og mobilen min er klar for sommer, og det helst NÅ!
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg