rave to the grave

Nå er det søndag igjen, og godt er egentlig det..

Sliten i trynet, livredd for dagslys, vil helst sove resten av dagen. Men det kan jeg ikke, for straks skal jeg på middagsbesøk til Lars og Ronny. Må bare dusje først, noe jeg gleder meg veldig til. Kvelden i går var kjempemoro, så lenge den varte iallefall! Dro hjem ganske tidlig, og orket ikke dra på byen siden det var kø overalt. Drittfolk. Vil helst feste alene jeg! Haha. Det hadde kanskje ikke vært så gøy, og jeg tror heller ikke det hadde vært så kult å danse mutters alene på dansegulvet. iallefall siden jeg SUGER å danse. Står bare der å hopper opp og ned mens jeg steker med høyrehånda. Ikke særlig flatterende med andre ord..
Favorittgenser på, solbriller på, dagslys: ha det bra. Her var jeg ikke fjortis i det hele tatt forresten. Bare kul.
LP kom nettopp inn dørene her, og vi ligger å ser på tv. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg