RASTLØS

Hei ♥   For en langhelg da gitt! Jeg har omtrent ikke brukt en eneste muskel, og jeg kan banne på at jeg har lagt på meg minst ti kilo. God mat, drikke og dynekos forran tven er virkelig helt fantastisk, spesielt om man er to om det. Men nå er det nok. Jeg er så sykt rastløs, men samtidig så gidder jeg ikke gjøre noe. Nå er det jo så sent, så jeg ser ikke for meg at jeg orker å være verken sosial eller sporty i kveld. Som alltids kan man ta det igjen i morgen! Nå skal jeg bare være i Oslo én uke til, før det er juleferie. SÅ utrolig deilig! Neste onsdag drar jeg til Bergen for å besøke Birte først, for så å bli med kjæresten på julebord med jobben hans. Deretter drar vi hjem til Molde sammen, der det blir ordentlig julekos. Æææh, jeg gleder meg sånn! Som om ikke det var nok, drar vi til Roma den 28. desember for å feire nyttårsaften, og der skal vi være nesten en uke. Jeg har så mye spennende å se fram til denne måneden, så håper den neste uken går fort!

Nå skal denne slappfisen her se reprise av kveldens episode av MasterChef på tv3play, og slappe av enda mer. HIHIHIHIHI chilling ♥♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg