RASTLØS

IMG_1954-2

JAKKE ACNE · TEE  HER · BUKSE HER

Okei, er klokken bare halv syv? Denne dagen har vært utrolig innholdsrik, og ikke for å skryte – men jeg og Andrea har vært supereffektive og jobbet mye! Andre dager der man gjør mye føler jeg timene flyr fra meg, men vi begge fikk sjokk da vi nettopp sjekket klokken. Jeg var sikker på det nærmet seg leggetid, haha! Det er egentlig veldig deilig at det er tidlig, for det betyr mer tid til chilling hihi.
Akkurat nå sitter jeg å blar igjennom bilder fra i dag, samtidig som jeg titter litt på en reise i nærmeste fremtid. Jeg er så ufattelig rastløs for tiden, og vil egentlig bare reise å oppleve så mye som mulig. Hadde jeg hatt mulighet ville jeg seriøst reist allerede i morgen. At jeg er litt smålei Bergen om dagen er det ingen tvil om. Det er nok fordi mange av vennene mine fremdeles ikke har kommet tilbake etter juleferien, og fordi det er mørkt HELE tiden. Heldigvis kom Andrea tilbake i går, noe jeg er veldig glad for ♥

IMG_1803-2IMG_1821 kopi-2

IMG_1955-2

blkIMG_1837-2IMG_1877-2IMG_1942-2   IMG_1969-2

Ellers tok jeg helt av på 10-kroners markedet til Spar i sta, selv om jeg lovte meg selv å tenke smart. Nå har jeg iallfall nok pålegg frem til neste år, det er sikkert og visst 😉 Jeg kjøper jo aldri grov leverpostei, salami eller falukorv ellers, så hvorfor jeg absolutt skulle hamstre med meg titalls pakker i dag må gudene vite. Jeg handlet for over 400kr, så du kan jo tenke deg selv hvor mange pakker jeg fikk med meg for 10kroner stykket. Haha, huffameg..
4 kommentarer
    1. Skjønner deg godt, er like rastløs selv! Har bare lyst til å sette bachelorgraden på vent å reise masse før voksenlivet setter i gang 🙁 har et lite spørsmål som du helt sikkert har svart på før hehe, men hvilket kamera bruker du? <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg