RASTLØS

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPicJakke – ADPT / Genserher / Bukseher / Skoher (annonselenker)

Mer schizofrent vær enn i Molde må du lete lenge etter! Dagen vi kom både regnet det, snødde det og var sol vekslende. Litt av et inntrykk Christoffer måtte ha fått, som besøker Molde for første gang. Haha! Heldigvis forsvant alt av nedbør i går, og solen kom endelig frem ♥

Så, det var dagens værrapport fra meg! Akkurat nå nyter vi livets late dager på sofaen å ser på en film mamma tok opp på tven. Film er virkelig ikke helt min greie, så jeg fant ut at jeg like så greit kunne oppdatere bloggen mens jeg gløtter bort på skjermen. Merker man blir ganske rastløs av all den avslappingen, så litt senere skal jeg ta med meg Christoffer på en skikkelig roadtrip for å vise han det Molde og omegn har å by på. Ikke all verdens, men bedre enn å se på tv 24/7!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg