RART JEG ER SYK?

(inneholder annonselenker)

IMG_3921-2IMG_4014-2IMG_3922-2IMG_4071-2Maxikjolen finner du her 😀 (annonselenke)

Wow jeg burde virkelig blitt værmelder, for nå holdt jeg faktisk på å annonsere været igjen. Nå har jeg nettopp våknet og er egentlig helt i ørska. Kunne virkelig ønske dere kunne høre stemmen min nå – for den er ganske så hes. Forsåvidt kunne jeg bare laget en videoblogg, kanskje jeg får tid senere i dag? Planen nå er å rulle seg ned på brun og blid. Tanken er jo å få tidenes sommerglød før sommerfesten ikveld, satser på at 25 minutter i kreftboksen gjør susen! Apropos, om du vil komme å feste litt med meg og resten av gjengen fra United Bloggers så kom på Aker Brygge klokken 17.45 i kveld 😀 Der blir det minikonsert med Alejandro Fuentes, Sandra Lyng og Julie Adams. God stemning!! Meld deg på eventet på facebook her.

7 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg