RANDOM

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Et par snapshots fra fredag!

Åh for en dag. Våknet vel rundt halv elleve, og da var det bare å dra med seg dynen ut i sofaen for å “starte” dagen. Siden været går fra nydelig sommersol til forbanna drittregn orket jeg ikke legge noen planer, og har derfor vært på samme flekk i leiligheten hele dag. Haha! Har klart å sett en hel sesong av Orphan Black siden i går, og det syns jeg er ganske godt jobba.. Nå er jeg bare sykt kvalm, har kun spist rundstykker i dag nemlig. Har ikke noe annet som frister, og siden både jeg og Kristoffer er for lat til å kjøre til butikken ble det rundstykker til frokost, lunsj og middag. BLÆ! I morgen skal jeg spise alt annet enn brødmat, det er helt sikkert!

4 kommentarer
    1. var matlei en periode jeg også, og fikk da ei oppskrift av ei venninne som er superlett og god! er bananlapper, og du kjører bare ingrediensene i en smoothiemaskin eller lignende, og steker dem i stekepanne 🙂 du tar 2 modne bananer, 2 dl havregryn, 1 dl melk, 2 egg, 1 ts vaniljesukker, 1 ts bakepulver! kan spises med syltetøy eller uten noen ting 🙂 da får du en 10-15 lapper. da holder det til lunsj eller kvelds også. Eller så halverer du bare oppskriften og har 1 + porsjon

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg