RANDOM BABLING

Heiii babes! Jeg innser nå at sommeren har kommet for alvor, for det skjer det samme hvert år. Jeg finner ikke noe på noe å blogge om fordi det er ferie, og hjernen min kobler tydeligvis ut. Dagene går i ett og jeg skjønner ikke helt hvor tiden blir av, men jeg trives! Trener, soler meg, er sosial, jobber. De siste kveldene har jeg også kost meg sykt mye med romantiske komedier. På film, altså. Mens vennene mine her nede er ute på party party, så sitter jeg her i sofaen å ser på film liksom. Velkommen til Marbella! Neida. Har bare hatt behov for alenetid og koselige kvelder. Hente energi! Nå er det snart helg igjen og da blir det mer fart.

Okei jeg velger faktisk å runde av innlegget her da jeg bare babler og ikke kommer med noe fornuftig… Skal se ferdig kveldens romantiske komedie før jeg legger meg, hihi. Snakkes ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg