RAMPEGJENGEN PÅ NYE EVENTYR

ANNONSE – Affiliatelinker til nelly

GENSERHER / SHORTSHER

Sminkefri søndag, og det trengs etter en natt som i går! Hele kvelden startet rolig, med venner og drinks her. Deretter dro vi videre på the club som ligger i kjelleren på Michaels, og der kom fireball-shottene på bordet og kvelden utspilte seg deretter. Èn av oss ble kastet ut, en annen feilbestilte seks Bislett Kebab til en random adresse, en tredje ble bannlyst fra et annet utested for å smugle vin og personlig så gikk jeg i flipflops i regnet for å kjøpe både Burger King og McDonalds. Noe jeg forsåvidt har glemt, og lurte på hvem i allverden som hadde terrorisert leiligheten med dips og pomfri i dag tidlig. Det er leeenge siden jeg har vært på en sånn snurr, noe jeg tror hele gjengen kan skrive under på 😉 Men, vi hadde det sykt gøy!

Andrea overnattet her i natt, og da jeg våknet hadde hun bestilt frokost på døra. Så snill ♥♥♥ Sykt deilig å starte dagen med litt sunn mat og grønn juice.

Nå ligger vi henslengt på sofaen å ser på real housewives. Perfekt søndag i mine øyne 😉 Haha!

Hvordan har helgen din vært?

2 kommentarer
    1. Håper dere er flinke til å holde 1 meters avstand i disse tider. Ser ut som smitten sprer seg mest i Oslo.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg