RADIO SILENT

Ingen nye mystories, instagram har ikke blitt oppdatert på flere dager og det samme gjelder bloggen. Totalt pauser fra sosiale medier, bare fordi jeg fikk lyst. Å leve av å dele livet på internett er en luksus jeg ikke ville vært for uten – men til tider er det også deilig å bare koble av helt. Noen lurer kanskje på hva jeg gjort de siste dagene, mange bryr seg kanskje ikke – men jeg kan vel fortelle uansett om du er interessert eller ei?

Jeg kom hjem til Bergen på onsdag etter en (beklager fransken) forjævlig bra innkjøpsrunde i Oslo. Det er først nå jeg fatter at jeg straks skal være med å åpne min egne butikk. Altså, jeg klarer nesten ikke vente med å dele alt med dere! De to siste dagene har jeg tatt meg helt fri. Jeg har tatt årets første utepils, gått på kino, spist sushi og brukt utallige timer i sofaen med Sons of Anarchy maraton. Jeg har tatt igjen tapt kvalitetstid med min kjære, noe som var utrolig deilig etter alt for mange reiser de siste månedene. Nå er det helg, og batteriene mine er på 100%! Det samme kan jeg dessverre ikke si om iPhonen min som ligger død ved siden av meg. Å lete frem en lader er bare så ufattelig tiltak av og til, haha!

Image and video hosting by TinyPicJakke – (lånt av Glenn) lignende HER / Bukse (lånt av Glenn) lignende HER / Sko – Cuplé / SunniesHER (annonselenker)

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Hva er deres planer for helgen? Jeg nyter å endelig kunne senke skuldrene litt, og i kveld skal vi gjøre det jeg liker aller best. Lage mat i flere timer og invitere folk på besøk. Det skal faktisk bli ganske deilig å ikke reise på en stund merker jeg, selv om jeg har kost meg ufattelig mye! Siden butikken trenger all min oppmerksomhet fremover er det nok bare lurt at jeg holder meg hjemme. Nå skal et nytt kapittel av livet straks skrives inn i selvbiografien, og jeg ser bare lyst på hva fremtiden bringer.

2 kommentarer
    1. Hei. Jeg lurer på om du kunne sagt noe mer om hvordan det går med studiene? Det virker jo ikke som du har vært på skolen i det hele tatt dette semesteret, og eksamenstiden har jo startet. Har du tatt deg “fri” dette semesteret? Er jo dumt å betale så mye på BI hvis du ikke er der. Går selv på BI Oslo.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg