RABATTKODE SOM GIR 30% PÅ HELE NAKD

ANNONSE – I samarbeid med NAKD

JAKKE – NA-KD HER

GRATULERER MED DAGEN NA-KD 🎉

NYLAND30

gir deg -30% på alle ordinære varer, fra alle merker!

Hei og god tirsdag alle sammen! Før jeg begynner å fortelle dere om tidenes beste helg, vil jeg bare informere om ukens aller beste tilbud. Na-kd feirer hele fire år, og i den anledning kjører de på med hele 30% på alle ordinære varer. Det er et ganske sykt tilbud spør du meg! Det siste året er det jo ingen tvil om at na-kd har sneket seg inn å blitt min favorittnettbutikk. Blir alltid fornøyd med plaggene derfra, og kvaliteten er ekstremt god i forhold til pris. De har også gratis frakt/retur, og null toll.

Jeg har nettopp fått hjem en ny pakke, og skal vise dere alt på instastory litt senere i dag! I mellomtiden kan dere se på noen andre nyheter som jeg helt sikkert klikker hjem ved en senere anledning 😀

HER / HER / HER / HER
HER / HER / HER / HER

 Happy shopping babes! ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg