RABATTKODE PÅ NELLY

Image and video hosting by TinyPicGenser HER

Heey babes! I dag har jeg hatt en liten kleskrise.. Den siste tiden har jeg følt at skapet mitt har vært helt tomt, og at jeg har ingenting å ha på meg. Det er jo typisk oss jenter, uansett hvor mye klær vi har. Et skikkelig luksusproblem som dessverre aldri ser ut til å bli løst. Men, jeg er ikke en person som sitter å griner over mangel på sitroner! Jeg kjøper sitronene slik at jeg kan lage lemonade. Hehehe 😀

I dag har nelly tilbud, og da passet det seg perfekt å utnytte seg av det midt i kleskrisen min. Denne gangen var jeg faktisk ganske smart da jeg la plagg i handlekurven min, og valgte nesten bare baseplagg og klær jeg vet jeg kommer til å bruke mye. De crazy festkjolene og høye hælene får jeg handle ved en annen anledning, for akkurat nå skrek skapet mitt etter basegarderoben. Jeg syns nelly har utrolig mye fin base akkurat nå, til en veldig rimelig penge også.

Image and video hosting by TinyPicBeige genser HER / Khaki genser HER / Svart genser HER / Oversized bomber HER / Cropped Marine jakke HER / Svart trench HER / Blå jumpsuit HER / Svart choker HER / Beige lounge-set HER

Over har du det som fikk bli med meg hjem i dag. Som du ser er det mye base, med unntak av den blå jumpsuiten som er så SYKT fin. Den har jeg siklet på i flere måneder, så nå bestemte jeg meg for å endelig kjøpe den. Den lange bomberjakken er jeg også utrolig spent på, håper den er like kul som forventet 😀

Om du ønsker å shoppe litt i dag så har jeg en rabattkode å dele med deg! Bruk koden “FALL20” og få opp til 20% avslag på hele din ordre. Les mer om kampanjen HER ♥ Koden er kun gyldig i dag!
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg