RABATTKODE PÅ NELLY!

REKLAME – Affiliatelinker

Selv om jeg later at jeg fremdeles lever det gode liv på en yatch i Rødehavet, er jo sannheten at jeg er tilbake i Norge. Rettere sagt i Bergen på besøk hos mannen ♥ Eller sier man bare mannen om man er gift? Uansett! Her er det langt fra 30 grader og det eneste krystallklare vannet man kan se er regnet som pisker utenfor. Egentlig veldig koselig, helt til man må gå ut døren. Haha! Jeg reiste til Bergen med tom koffert, fordi jeg har bestilt meg en svær pakke fra Nelly som er rett rundt hjørnet. Woho! Tenkte bare å tipse dere om at i dag og i morgen er det -20% avslag på ALT fra NLY Trend med koden “trendy“. Det merket er jo så billig fra før, så dette er litt av en deal 😀

FAUX FUR HER / KÅPE HER / TEDDYJAKKE HER

JEANS HER / MESH TOP HER / FLARE PANTS HER

JAKKE HER / BUKSE HER / HOODIE HER

TEDDYJAKKE HER / KNIT HER / LOUNGE SET HER

BIKERJAKKE HER / VERDENS BESTE JOGGEBUKSER HER / GENSER HER

JUMPSUIT HER / KNIT HER / KÅPE HER

-20% RABATT PÅ ALT FRA NLY TREND HER! BRUK KODEN “TRENDY” I KASSEN <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg