RABATTKODE PÅ NELLY

Heeei folkens ♥ Nå har jeg en liten gladnyhet til dere! Nå er det snart sommer, og solen titter endelig frem bak skyene. Tidligere i dag satt jeg å tittet på solbriller, for det er jo en viktig del av garderoben denne tiden av året. Først tenkte jeg å bare dele mine favoritter med dere, men så tenkte jeg…hvorfor ikke spørre om jeg kan få en rabattkode også? Det fikk jeg! Nå får du -15% på ALLE solbriller hos Nelly om du bruker koden “SUN15” i kassen ♥ Under har dere mine favoritter, fra mine favorittmerker!

RAY BAN

1. HER / 2. HER / 3. HER / 4. HER / 5. HER / 6. HER / 7. HER / 8. HER / 9. HER


LE SPECS

1. HER / 2. HER / 3. HER / 4. HER / 5. HER / 6. HER / 7. HER / 8. HER / 9. HER


CÉLINE

1. HER / 2. HER / 3. HER / 4. HER / 5. HER / 6. HER / 7. HER / 8. HER / 9. HER

SEEE så mye fine solbriller de har fra Céline forresten! De gjelder dessverre ikke for rabatten, men tenkte å vise de frem uansett 🙂

BRUK KODEN “SUN15” I KASSEN FOR Å FÅ RABATT PÅ ALLE SOLBRILLER! UTVALGET FINNER DU HER ♥

5 kommentarer
        1. Hmm så rart. Jeg får bare opp “kravene for bruk av rabattkode er ikke oppfylt” når jeg bruker koden.

          1. Ja, fikk beskjed om at det funker på alle solbriller bortsett fra celine grunnet lavt lager på de! :((

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg