RABATTKODE PÅ HUDPRODUKTER!

Jeg har hatt en utrolig fin onsdag, og har egentlig hatt latterkrampe med Cathrine store deler av dagen. En dag med mye latter gir meg så mye energi, jeg elsker det! Nå sitter jeg i sofaen med ansiktsmaske og arrow surrende på tven mens jeg planlegger litt innlegg for helgen. Andreas kommer sent i morgen kveld, gleder meg sånn ♥♥

Nå tenkte jeg å vise dere hvilke hudprodukter jeg bruker for tiden. Nå som det er kaldere ute trenger huden min litt andre type produkter enn på sommeren, og jeg har falt helt pladask for produktene fra Aqua Derma. De er utrolig gode, og til en utrolig god pris!

– Få -15% rabatt på alle hudpleieprodukter hos coverbrands.no ved bruk av koden “JNHUD”, link til hele sortimentet finner du her – 


OLYMPUS DIGITAL CAMERA

1. Først renser jeg huden med Aqua Derma mineralvask som er veldig skånsom for huden, samtidig som den fjerner alt av sminkerester, smuss, olje og skitt på en effektiv måte. Denne bruker jeg hver eneste morgen og kveld! Du finner den her ♥

2. Jeg har tidligere brukt både nattkrem og dagkrem, men merker at det ikke er nødvendig for meg. Nå bruker jeg ansiktskremen Aqua Derma pure moisture som stimulerer kollagenproduksjonen i huden og reduserer synligheten av fine linjer. Jeg sier halleluja til alt som forebygger rynker, for det vil vel ingen ha? Du finner den her 

3. Aqua Derma eye gel er spesielt laget for å redusere rynker og fine linjer ved øyepartiet. Jeg husker jeg møtte en 50 år gammel dame for rundt ett år siden som hadde fantastisk hud! Jeg spurte hva hemmeligheten hennes var, og hun svarte øyekrem! Du finner den her ♥

Dette er min hverdagsrutine for huden!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Disse produktene bruker jeg ikke hver dag, men de er likevel utrolig viktig for å holde huden frisk og fin. Iallefall jeg sliter med tørr hud når temperaturen kryper nedover gradestokken.

Formula 10.0.6 er en mud mask som åpner porene og fjerner urenhetene slik at huden ser frisk og fin ut. Jeg sitter faktisk med denne nå mens jeg skriver dette innlegget 😀 Du finner den her! ♥

Dette serumet fra The Balm gir huden en skikkelig fuktighetsboost, noe som jeg som sagt trenger fra tid til annen nå som kulda setter inn. Husk at det er viktig med nok fuktighet for huden, et viktig tips for å forebygge rynker! Du finner den her ♥

– Få -15% rabatt på alle hudpleieprodukter hos coverbrands.no ved bruk av koden “JNHUD”, link til hele sortimentet finner du her – 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg