RABATTKODE PÅ HELE NLY

ANNONSE – Affiliatelinker til Nelly.com

FÅ -25% PÅ HELE NLY MED KODEN “JULIA25”, SHOP HER ♥

Hei dere! Åh, så trøtt jeg er i dag. Føler jeg klager på søvnen min i hvert eneste innlegg? Haha. Så, jeg skal stoppe der. Klokken er ikke seks enda, og jeg gleder meg allerede til å legge meg. Grandma much 👵🏻 Har egentlig ikke så mye på hjertet, annet enn å dele den supre rabattkoden på Nelly med dere, samt ønske dere en kjempefin lørdagskveld uansett om du shotter tequila eller ligger i sjøstjerneposisjon i sofaen slik som jeg skal gjøre. Hjemmelaget pizza står på menyen, så det blir en skikkelig kosekveld med kjæresten og barna her i Bergen ♥ Kommer sterkere tilbake i morgen, når jeg forhåpentligvis er litt mer opplagt!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg