RABATTKODE PÅ HELE NELLY

Hello ladies! Gjett hvem som reiser hjem på juleferie i dag? Meg! Denne dagen har jeg gledet meg til lenge. Julen er min favoritt-tid, og kvalitetstid med familie og venner er akkurat det jeg trenger nå. Det skal bli godt å komme seg bort fra Bergen for en uke, og festlighetene i Molde er det ingen mangel på.
I anledning jul tenkte jeg å minne dere på at i dag er siste dagen man kan bestille plagg fra Nelly om man vil ha de til julaften. De fleste har jo sikkert funnet antrekk allerede, men en liten påminnelse skader aldri til de som enda ikke har fått ut fingeren. Hihi 😀 Jeg har hele to syke tilbud å dele med dere i dag, det første er:

-20% AVSLAG PÅ HELE NELLY!

BRUK KODEN XMAS20 I KASSEN, OG TILBUDET FINNER DU HER ♥

P4230102-2

Kjole til 199 HER ♥

PA220058-2

Kjole til 199 HER ♥

Det andre tilbudet er: I dag har Nelly et svært utvalg av nyttårskjoler til kun 199kr. Det er virkelig ikke verst for et festantrekk, eller hva? Hele utvalget finner du HER.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg