RABATTKODE PÅ HELE NAKD.COM

ANNONSE – Affiliatelinker

Hello ladies! Jeg har egentlig tatt kveld (noe jeg alltid gjør etter 20.00), men ville bare titte innom for å dele litt av mine siste antrekk – samt en rabattkode med dere. Jeg handler mye på NAKD for tiden, og de har så ekstremt mye fint. Pluss at de har sluttet med toll (dvs at de betaler tollregningen når man handler, akkurat på samme måte som nelly.com gjør det!) – og de har vært så snill å gi ut en rabattkode til dere. Under har dere mine siste antrekk i litt forskjellige settinger, samt linker og rabattkoden. Happy shopping, klem ♥

LYS FAUX FUR HER
RUTETE KÅPE HER
BEIGE TURTLENECK HER
KHAKI DRESSBUKSE HER
HVIT SKJORTE HER
SKINNBUKSER HER

 

FÅ -15% PÅ HELE NAKD.COM MED KODEN “NYLAND15HER ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg