RABATTKODE PÅ HELE NAKD

ANNONSE – Affiliatelinker til nakd

FÅ -15% PÅ HELT NA-KD.COM MED KODEN “NYLAND15” ♥

Hey babes! Håper dere har hatt en fin start på uken så langt 😀 Mandagen min har vært veldig sånn basic. Startet heldigvis med trening, mens etter det har det gått slag i slag. Meg, June og Glenn spilte også inn en podcast over telefonen, siden jeg ikke er i Oslo denne uken. Der prater vi bl.annet om hvor kjerring jeg har vært den siste uken, et tema i bloggverdenen som har provosert oss noe forjævlig samt litt om spøkelser også. En god blanding 😉

Natt til i dag sov jeg bare fem timer, så nå skal jeg faktisk legge meg. Og ja, over ser dere min siste pakke fra NAKD! 😀 Noe dere likte?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg