RABATTKODE PÅ ALL SMINKE!

Heisann! Formen er mye bedre, og nå er jeg klar for kakefest her hjemme. Under tenkte jeg å vise dere festsminken min, samt å gi dere en rabattkode som gjelder all sminke hos coverbrands.no 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA– Få -20% rabatt på all sminke hos coverbrands.no ved bruk av koden “julia12” i kassen ♥ –

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

1. En liten nyhet er at jeg har startet å bruke foundation! Før brukte jeg det bare en gang i blant, og sverget til kun pudder. Nå bruker jeg denne fra Glo Minerals hver eneste dag, den er så fin og dekker godt uten at det blir for mye. Man får også en veldig fin glød! Jeg har fargen “honey”, og den passer fint nå som jeg er litt brunere enn ellers 😀 Du finner den her!

2. Jeg er nok ikke den største konturereren (er det et ord?) der ute, men jeg liker å markere under kinnbenene, lysne opp under øynene og markere litt her og der. Jeg må si jeg er helt frelst av dette contour-kittet fra Anastasia! Bruker først foundation, før jeg markerer med de mørke fargene og lysner med de lyse. Du finner den her!

Et stort must for meg er en god kost, og denne fra Real Tecniques ser ikke bare fabelaktig ut, den sitter godt på hånden og er utrolig god for slik type sminke. Anbefales! Du finner den her.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

3. In The Buff er en helt fantastisk palett med alle fargene jeg digger! Bruker alltid jordfarger når jeg sminker meg, og her får du nyanser som passer både til hverdags og fest. Det er både matte og øyenskygger med glitter, så her har du faktisk alt du trenger. Det beste må jo være prisen! Den koster bare 149kr(!!!). Utrolig rimelig for en palett med 12 fantastiske farger 😀 Du finner den her!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

4. Jeg er ikke så alt for glad i å bruke leppestift, da jeg føler det ikke kler meg. Jeg er mye mer på liplinere, for så å bruke en gloss over! Disse liplinerne fra Glo Minerals har en utrolig fin farge, men er også gode og ikke for tørre slik at de “sprekker” leppene. De har også med kvesser, så det er null stress om man skal være uheldig å knekke den 😀 Du finner de her!

5. Glossen jeg bruker over er en lip plumper og gir veldig digge lepper! Den finner du her 😀

6. Eyeliner er noe jeg dessverre ikke har brukt det siste året. Grunnen til det er at jeg har vippeextensions og mange linere inneholder olje som kan gjøre at vippene faller av. Denne fra Barry M er oljefri, og endelig kan jeg bruke liner igjen 😀 Bruker den hver eneste dag! Du finner den her!

7. Mine to siste must haves på byen er fashion tape og party feet. Førstnevnte er dobbeltsidig teip som holder kjolen på plass, kan brukes overalt! Party feet er en “såle” man kan legge fremerst på hælene slik at de for det første blir bedre å gå med, og for det andre at du ikke sklir frem i skoen. Fashion tape finner du her, og party feet her!

NÅ FÅR DU -20% RABATT PÅ ALL SMINKE HOS COVERBRANDS.NO, BRUK KODEN “JULIA12” I KASSEN! RABATTEN VARER UT 16. JULI! ♥ (gjelder ikke salgsvarer)

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg