RABATTKODE HOS NELLY!

(annonselenker)

Image and video hosting by TinyPic1. overdelunderdel / 2. overdelunderdel / 3. overdelunderdel / 4. overdelunderdel / 5. overdelunderdel / 6. overdelunderdel / 7. overdelunderdel / 8. overdelunderdel / 9. overdelunderdel / 10. overdelunderdel / 11. overdelunderdel / 12. overdelunderdel

Oh yes, its bikini season! Da passer det helt perfekt at Nelly har salg på ALLE bikinier 😀 Jeg elsker å hamstre alt av undertøy og bikinier når det er på salg, det er ingen hemmelighet! Selv om jeg ikke vet om det blir noen sydenferie på meg denne sommeren, så er det 100% sikkert at både meg og diverse mat skal grille i parken så fort solen titter frem. Jeg føler jeg ødela alle bikiniene mine i vask etter Marokko (ops……), så her trengs det noen nye. Over har dere alle mine favoritter, happy shopping!

Finn alle bikiniene HER ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg