RABATTKODE: -25% PÅ DESENIO

ANNONSE – I samarbeid med Desenio.no

Jeg bladde litt i arkivet i sta, og fant ut at jeg har jobbet med Desenio siden 2015. I alle år som blogger har jeg aldri hatt et så langvarig og lojalt samarbeid. De har faktisk vært med meg i alle leilighetene jeg har hatt de siste fire årene. Alle tre leilighetene, vel og merke. Disse bildene er fra leiligheten min i Sandviken i Bergen, som er min favoritt blant de. Burde kanskje si at den nåværende leiligheten i Oslo er best, men jeg fikk en bedre feeling og ro av å bo i denne hvite perlen ♥

Under Kick Offet på Vestlia og UI- awards vant jeg som nevnt en pris. Jeg har aldri vunnet en pris i hele mitt liv! Har aldri vært så sjokkert som da navnet mitt ble ropt opp på skjermen. Spesielt med tanke på hvilken pris det var. Desenio skulle dele ut sin pris til den influenceren de mente fortjente den mest (om jeg forsto det riktig 😉 ). Jeg tenkte med en gang at “det blir ikke meg”, for de har tross alt jobbet med alle de fantastisk flinke kollegene mine som jeg ser opp til. Men, det ble meg. De valgte meg! Jeg får enda sommerfugler i magen av tanken.

Alle bildene samt rammene her er fra Desenio. De hadde også pyntet hotellrommet vårt på Vestlia med lekre posters, men det har jeg dessverre ikke bilde av. Her ser dere uansett hvor fornøyd jeg var med prisen 😉

Nå har de nettopp fått inn en haug med nyheter, bl. annet disse nydelige posterne:

Nude og myke toner, helt fantastisk til sommeren ♥

 

SE HELE UTVALGET HER!

KODEN “JULIAMYSTERY” GIR DEG -25% RABATT TIL 11. APRIL!

(Koden gjelder ikke handpicked frames, og collaboration posters)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg