RABATTKODE! 10% EKSTRA AVSLAG PÅ NELLYSALGET

ANNONSE – Affiliatelinker til nelly

Hello ladies! 😀 Som dere kanskje merket på forrige innlegg er ikke kreativiteten min helt på topp i dag. Føler jeg går rundt som en zombie i dag. Men, noen dager er bare sånn og det er helt greit! Tenkte likevel jeg ville tipse dere om noe jeg fikk beskjed om på mail i går. Nemlig at jeg får lov til å dele ut hele 10% EKSTRA rabatt på hele Nellysalget til følgerne mine ♥ Bruk koden “10EXTRA” i kassen, og du får opptil -80% rabatt på plaggene fra salget. Sykt! Det er flere tusen varer på salg, både fra Nelly sine egne merker, men også Samsøe Samsøe, Calvin Klein, By Malene Birger, Ralph Lauren med mange fler! Under har dere først mine bikinifavoritter, deretter mine generelle favoritter fra salget. Happy shopping 😀

HER / HER / HER
HER / HER / HER
HER / HER / HER

HER / HER / HER
HER / HER / HER
HER / HER / HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg