RÅ SUSHI

I dag startet dagen både tregt og med litt stress. Hadde også den skumleste drømmen noen sinne i natt, og våknet opp i tårer fordi jeg var så redd. Jeg bor jo også alene, og det gjorde ikke saken bedre. Zara er jo så dum også at hun kunne ikke hjulpet meg om det hadde skjedd noe uansett. Litt av en vaktbikkje gitt.. Dagen startet derimot veldig bra da! Møtte fine Cathrine for å spise frokost/lunsj. Vi dro til Rå sushi som ligger ved Colusseum på Majorstuen for å hente litt take away. Jeg trekker tilbake det jeg sa om at City sushi har den beste sushien i byen, for det er det faktisk Rå som har. HERREGUUD for en smaksopplevelse! Per dags dato har de bare take away, men de håper på å åpne for servering snart. Som jeg gleder meg 😀 Vi skal selvfølgelig ha et svært bord på åpningsdagen. Min nye favorittresturant!
Her har dere sjefen sjøl og Cathrine. Ikke noe antrekk å skryte av i dag gitt, mest chill. Skjorte fra Zara, jeans fra bikbok, sko fra new balance HER og solbriller fra rayban.
Her skulle jeg legge ut maten fint på tallerkenen, noe jeg ikke klarte. Er virkelig ikke flink til å gjøre ting fint..
WHAT A BABE! Nå skal jeg videre på CC Vest for litt shopping. Har aldri vært der før, så det gleder jeg meg til! Noen butikker å anbefale? 😀

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg