Q&A – SVAR PÅ SPØRSMÅL FRA SNAPCHAT

Hvor er skinnbuksen og jakken fra?

Både skinnbuksen (link her) og jakken (link her) er fra Nelly (seff.. Haha!)

Har du skilte foreldre? I såfall, hvordan tok du det?

Ja, det har jeg. Jeg tok det faktisk ganske bra! Det var nok fordi de skilte seg på et tidspunkt i livet mitt der jeg var veldig vrang (les: fjortistiden), og da syns jeg det var lettere å forholde seg til foreldrene mine hver for seg enn sammen. Mye lettere å få ja til å dra på fester osv med foreldre som har dårlig samvittighet ovenfor barna grunnet skilsmisse. Ja, det høres helt forferdelig ut når jeg skriver det på den måten, men det er dessverre helt sant. Likevel har jeg aldri hatt noen problemer med at foreldrene mine ikke er sammen. Jeg vil heller si at vi har knyttet enda sterkere bånd til hverandre på hver vår side. Samtidig er det helt fantastisk at begge har funnet kjærligheten på nytt, for det fortjener de virkelig ♥

Hvor høy er du?

168cm!

Når skal du fortelle oss “de store nyhetene” på bloggen?

Sorry, jeg har faktisk litt angst for at jeg i det hele tatt annonserte at noe stort skulle skje. Det er så forbanna irriterende å lese A men ikke B, og det forstår jeg. Akkurat nå vet jeg ikke helt dato på når jeg kan røpe de store nyhetene, men det er ikke lenge til. Det er mye juridisk man må gå igjennom før alt er 100% sikkert. Men jeg er giret, og jeg håper dere også vil syns det er gøy!

Hvordan har du det?

Tusen takk som spør ♥ Jeg har det vel egentlig ganske bra. Litt mye hengende over skuldrene akkurat nå, men jevnt over vil jeg si meg ganske fornøyd med hverdagen!

Hvordan er disse skoene å gå i?

For meg som får gnagsår bare av å se på et par nye sko, ble jeg positivt overrasket over disse. De er superbehagelig på foten, og presser ikke noen steder. Håper de får de inn i flere farger, for jeg skal ha alle! Du finner de her ♥

Hvor går ditt neste reisemål?

Om jeg får det som jeg vil så går det til LA og Las Vegas. Som jeg har sagt tidligere har jeg så sykt lyst på Celine Dion-konsert før hun gir seg for godt, og det må man jo bare få til! Ellers reiser jeg til Oslo for en ukes tid i starten av oktober. Mer spennende har jeg ikke planlagt resten av året, men det blir vel heller ikke tid til så mye mer reising før jul enn til Oslo. Får satse på mer utenlandsturer over nyttår 🙂

Hvor gammel er Zara, og hvilken oppdretter kjøpte du henne fra?

Dette får jeg faktisk sykt mye spørsmål om! Zara fylte 7 år 9.juli i år, så hun begynner å bli en voksen dame (selv om man ikke skulle tro det). Jeg kjøpte henne fra en oppdretter i Mo i Rana som heter Beate Jensen, litt usikker på hva selve oppdretts-firma heter dessverre siden det er så lenge siden. Beste spontankjøpet i mitt liv! MEN, jeg anbefaler virkelig ingen å kjøpe en hund på impuls slik som meg. Det er ufattelig mye arbeid, uansett om hun er en liten og lettstelt rase – så man må tenke seg nøye om!

Har du noen gang angret på at du startet å blogge?

Jeg har kanskje angret noen ganger tidligere, da jeg var rundt 18 år og ting var helt crazy. Men nå har jeg skrevet på denne bloggen omtrent hver dag i snart 9 år, så jeg kjenner ikke en hverdag uten. Jeg kan med hånden på hjertet si at å starte å blogge var den beste avgjørelsen i mitt liv. Det har gitt meg så utrolig mange muligheter, bekjentskaper og ikke minst erfaring som er veldig sjelden og som ikke kan læres på skolen. Jeg vil helst blogge resten av livet, haha!

Klarte du å slutte å snuse?

Vet du hva, det gjorde jeg ikke. Dette er kanskje bare en dum unnskyldning, men den dagen jeg bestemte meg for å slutte følte jeg på hvor kjipt livet uten snus var. Det var alltid noe som manglet. Så nå har jeg gått tilbake til min slutte-å-snuse-plan som jeg laget for et par år siden, og det er at jeg skal slutte den dagen jeg blir gravid. Om mange år med andre ord 😉

Hvordan er ditt forhold til andre i bloggnorge?

Veldig bra! Man har jo møtt de fleste opp igjennom årene, og det er en gjeng med hardtarbeidende jenter med bein i nesa. Dessuten er alle utrolig hyggelige. Husk, man kommer seg aldri opp og fram (iallfall ikke i Norge) om man er frekk, overlegen eller uproff. Det gjelder også i bloggbransjen. Alle er utrolig jordnære og skikkelig, skikkelig hyggelige. Jeg har fått noen av mine aller beste venner igjennom bloggen!

Fine bestekompisen Glenn ♥

Har du fremdeles kontakt med eksen din?

Nei, vi har ingen kontakt! 🙂 Nå er det så lenge siden vi slo opp også så det hadde bare vært veldig rart.. Haha!

Hvorfor er du ikke den spontane Julia, pakker med deg tingene og flytter til Oslo?

Det er kun én grunn til det, og det er butikken! Hadde det ikke vært for at jeg åpnet butikk hadde jeg flyttet til Oslo for lenge siden. Jeg skal tilbake til Oslo, men jeg kan ikke flytte i dag. Akkurat nå er vi i en oppstartsfase og jeg vil gjøre mitt ytterste for å legge det beste grunnlaget for butikkens fremtid før jeg flytter. Men, jeg er jo omtrent like mye i Oslo som i Bergen så det gjør meg ingenting – selv om jeg gleder meg til å komme tilbake til favorittbyen 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg