PUPPEHJELPEN

(annonselenker)

Pupp er pupp, og pupp er flott. Samtidig er det ikke alltid alle klær passer til normale bher. Personlig syns jeg det er mye finere å gå med både topper og kjoler uten bh, og gjør som regel det også. Da er det greit å ha litt hjelpemidler om man ikke liker å slippe puppene helt ut i det fri.

Nå har jeg hamstret inn litt forskjellige varianter, etter en halvtraumatisk lørdag der jeg løp leiligheten rundt uten å finne coverene mine. Aldri igjen, haha! Nå ligger det klart, uansett hvilken kjole jeg bestemmer meg for å bruke.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Helt til venstre er nipple covers, som man enkelt og greit bare klistrer på hver pupp. De sitter kjempegodt, og kan brukes flere ganger!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Silikon BH er helt fantastisk etter min mening! Dessverre har jeg hatt vanskeligheter med å finne en med stor nok cup. Heldigvis solgte nelly i alle forskjellige cupstøerelsene.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg vet ikke helt hva jeg skal kalle den siste puppehjelpen, men jeg har fler venninner som har kjøpt samme og sier den er helt amazing. Det er både nipple cover, og en slags teip som løfter puppen dit du vil. Her kan man jukse mye med andre ord 😉 Det er mye gutta ikke vet, hehe!

Nipple covers finner du her ♥
Silikon bra finner du her ♥
Bye bra tape finner du her ♥

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg