PRØVER Å SNU DØGNET

Lille bebisen ♥

3. januar, har ikke Oslo våknet enda? Jeg og Zara gikk nettopp en ganske lang tur rundt omkring, og det virker som om hele St.Hanshaugen er død. Ikke at det gjør meg noe, syns faktisk det var skikkelig fredelig. Elsker følelsen av å være helt alene i verden. Nei, nå lyver jeg faktisk. Det er en skikkelig ekkel tanke når jeg tenker meg om. Føltes bare så rett å skrive, hahah!

Jeg prøver forresten så godt jeg kan å snu døgnet til hverdagstid igjen. I juleferien har jeg seriøst sovet så lenge (typ til 11, 12 osv), men jeg vil komme i de gode rutinene der jeg står opp seks igjen. Det er så deilig å få en tidlig start på dagen! I dag våknet jeg faktisk klokken åtte av meg selv, og det er jo fremskritt. Hihi.

Ikke at du ser den så godt på bildene, men jakken min finner du HER. Kanskje den jakken jeg har brukt aller mest de siste månedene. ELSKER den!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg