PRØVER Å HOLDE MEG UNNA KARL JOHAN

Hey ladies! I dag har egentlig bare vært et eneste ork. Jeg og Andreas har gått fyllesyk rundt på Karl Johan for å fikse alt til i morgen. Typ dra innom polet, titte i butikker etter antrekk og så har vi av alle ting leitet livet av oss etter en koselig cafe for å ta en kaffe. Det finnes jo ingen i det området, bortsett fra Theatercafeen og Grand Cafe (som begge var fullbooket?). Kom gjerne med tips altså, selvom jeg prøver å holde meg unna Karl Johan så langt det lar seg gjøre. Er det noe jeg virkelig misliker så er det å gå i kø oppover gatene fordi det er så mye folk, shoppe i proppfulle butikker og generelt irriterende store folkemenger.

JAKKE – DIESEL HER / BUKSE – FILIPPA K HER / SKO – NLY HER

Mye negativt her nå, men vi fant en cafe for å ta en kaffe til slutt! Bortsett fra at vi dro på en bar, og tok en øl i stedet. Haha. Så har vi spist viltgryte til middag. OMG det er så godt ass.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg