PRØVDE Å LYVE

Enda et innlegg fra Marokko, fordi jeg later som jeg er der nede enda! Faktisk har jeg så mange bilder som jeg ikke har delt på bloggen fra turen enda, at planen var å late som om jeg ikke hadde kommet hjem. At jeg liksom var i Marokko en uke til.. Men, det hadde jeg faktisk ikke samvittighet til.

Jeg er i Norge! Akkurat nå sitter jeg i leiligheten min i trusa og en svær hettegenser. Jeg har en liten mistanke om at jeg har fått halsbetennelse, så om noen timer skal jeg til legen. I morgen reiser jeg til Oslo så jeg har virkelig ikke tid til å være syk. Håper derfor på at det er greit med litt marokkoinnlegg frem til i morgen, slik at jeg kan fortsette dagen i fosterstilling.

IMG_5868IMG_5894IMG_5878IMG_5881SunniesRayBan / Topp og skjørtHER (annonselenke)

Er det bare meg som legger merke til den perfekte sun flaren på det andre bildet? En sånn flare får meg til å bli litt emosjonell. Åh, jeg er så nerd!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg