PROSJEKTET ER I GANG!

I dag tidlig da jeg skulle ut med Zara var jeg ganske så strategisk, om jeg skal si det selv. Jeg tok på meg den varmeste kosedressen jeg har, to lag med ullsokker, en svær jakke og skjerf. Det har vært så kaldt i det siste at det siste jeg ville var å starte dagen med å fryse klokken halv syv på morgenen. Til min store overraskelse kom jeg ut døren og fikk det varmeteppe over meg. Okei, det var kanskje en overdrivelse. Jeg gikk ikke ut av flyet til Gran Canaria heller. Det var uansett 14 grader, og det er ganske hot så tidlig (nesten midt på natten..!)

Dagen har gått til skole, og det er ikke mer spennende å si om det. I kveld tenkte vi å være litt kule, meg og mine venninner. Det vil si at vi skal dra å spille biljard eller shuffleboard å ta et par øl. Ikke bare sippe på en flaske vin før vi drar å danser på byen som vi alltid gjør. Som nevnt tidligere, prosjekt change og scenery er i gang! Har du noen gøyale tirsdagsplaner?

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg