PROSJEKT-REDD-MACBOOKEN

I natt begynte Macen min å lage de merkeligste lyder, det hørtes nesten ut som om den hostet kraftig og bygde på en influensa! Fant ut at dette kanskje kan være et tegn på at harddisken holder på å krasje, så jeg fikk jo HELT panikk! Minnet på macen er jo stappfullt, grunnet jeg sikkert har en million bilder her inne. Så nå er jeg i fasen “slett bilder fort som faen”. Samtidig som jeg driver å sletter så finner jeg stadig gamle og gode minner. Åh, det er SÅ trist å måtte slette alt! Kunne jo lagt de over på en ekstern harddisk, men jeg finner ikke min og jeg er livredd at macen skal bli ødelagt i mellomtiden om jeg springer ut for å kjøpe en. Haha! Det er rart altså, hvordan livet forandrer seg. Jeg har bilder fra 2010 fram til i dag, og det føles ut som en evighet siden vi var på jentetur i Magaluf, jeg tok lappen, vi gikk 2. året på videregående eller da jeg var turntrener. Jeg kan ikke si annet enn at det er mange gode minner, og jeg er veldig heldig som kan se tilbake på så mye positivt. Livet har en rar måte å bare fikse seg på, for problemene som virket uendelig store for noen år siden kan jeg jo bare le av nå. Det syns jeg er viktig å tenke på om jeg møter på hull i veien nå også, at om noen år er det sikkert i orden uansett, og da sitter jeg nok bare å ler av meg selv som var så stresset. Hihi.  Nei, nå må jeg fortsette prosjekt redde-macen-min, så blogges vi igjen senere!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg