PRODUKTIV SØNDAG

IMG_4230-2

IMG_1912 kopi-2

IMG_0287IMG_2422 kopi-3

Noen bilder fra min dag, jeg har nemlig vært typ overalt i Bergen sentrum! Haha. Neida, bare nesten. I formiddag ble jeg hentet av min kjære Cathrine, og som vanlig hoppet jeg inn i bilen i fart mens hun kjørte videre ned langs veien. Hun nekter nemlig å kjøre helt til huset mitt, så hver gang hun skal hente meg må jeg psykisk manne meg opp i minst ti minutter for å hoppe inn i bilen. Etter to år i Bergen har jeg blitt rimelig god på det heldigvis, så nå går det som en lek.
Jeg har hatt en skikkelig produktiv søndag, og har brukt mange timer på å ta bloggbilder for den kommende uken sammen med Cathrine. Vi bor jo tross alt i Bergen, og vet aldri når regnet kommer snikende tilbake. Derfor gjelder det å være effektive når været er med oss. Ikke bare bare å være blogger i denne byen nemlig! Akkurat nå er jeg skikkelig klar for en ny uke, og vurderer faktisk å legge meg. Klokken er ikke åtte engang, så jeg burde nok vente litt. Dessuten må jeg “forberede” leiligheten på en ny uke. Dette er noe jeg gjør hver søndag kveld. Da går jeg rundt å shiner leiligheten, pakker ut av veskene som har blitt brukt ila uken, setter skoene på plass i gangen, slår putene i sofaen osv. Det finnes ingen bedre følelse enn å våkne opp mandags morgen til en fresh leilighet. Eller jo, mange ting føles nok bedre enn det, men den følelsen er likevel god!
0 kommentarer

Siste innlegg