PROBLEMET MED Å VÆRE ET A-MENNESKE

Et litt sent “god morgen” fra meg i dag! Jeg er jo som kjent et a-menneske uten like. For meg er all aktivitet etter klokken ti på kvelden helt uaktuelt, ved mindre det er festlige sammenhenger. At flyet derfor ikke gikk fra Gardermoen før ti i går, og at jeg ikke var i leiligheten før midnatt er et stort problem for meg. Nesten, iallfall! Heldigvis kom jeg hjem til deilig middag (eller nattmat) før det bar i seng. Etter en veldig stressende, men alt for gøy helg var det derfor deilig å sove ut litt i dag tidlig. Nå er jeg fresh og klar for en ny uke, så fort jeg har tatt meg en dusj vel og merke!

Image and video hosting by TinyPic

Jeg irriterer meg mer og mer over at jeg ikke har balkong i leiligheten min. Selv om Bergen ikke er byen der solen skinner mest og man føler for å sitte på en balkong, hadde det vært superdigg på sommeren. Det var så deilig å våkne på Grand hotell i går, åpne balkongdøren og få seg litt frisk luft.

Image and video hosting by TinyPic

Grand hotell er absolutt ikke den nyeste hotellet i byen, noe jeg personlig syns er veldig koselig. Hele bygget har så mye karakter, og det er veldig gøy å vite at noen av verdens viktigste mennesker har besøkt dette hotellet. Det er mye sjel i disse gangene!
Image and video hosting by TinyPic

Oppholdet mitt der er forresten ikke sponset, jeg sov der bare sammen med June og Glenn etter bursdagsfesten 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg