PROBLEMATISK Å VÆRE BLOGGER

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Det er ikke lett lett å være blogger i Bergen skal jeg si dere. Er det ikke regnet, så er det vinden. Umulig å få tatt noen bilder i dag da håret fløy til alle kanter. Jeg og Cathrine snakket om å reise laaangt vekk, for å ta sånn en million bloggbilder som vi bare kan bruke igjennom hele året, slik at vi slipper å stå ute i kulden. Haha, hvor digg hadde ikke det vært? 😀 Jeg elsker jo å ta bilder, men på dager som denne burde jeg helst bare holdt meg hjemme. Nå er jeg på vei ut døren for å handle litt interiør, vi snakkes!

3 kommentarer
    1. Den buksa der var dødsfin! Er det samme som du har på deg i tidligere poster? Hvor den fra, i så fall?? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg