PRE WORKOUT

God morgen! Jeg både la meg og våknet med den verste hodepinen. Det var så ille at jeg til og med la meg uten å se på serier i sengen først. Det høres kanskje ganske normalt ut for mange, men jeg har sovnet til tvserier hver eneste dag i sikkert seks år – så for meg er det sånn at jeg ikke klarer å sovne uten lyden av serien i bakgrunnen. Det var faktisk ganske befriende å se at jeg sovnet like fort selvom det var heelt stille i rommet, kanskje jeg skal prøve å fortsette den gode trenden ikveld! Nå har jeg poppet en ibux og hodet er på vei tilbake til normalen, og jeg skal gjøre meg klar for trening.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Razor sharp energy fikk jeg da vi var på Geilo, den beste energidrikken noen sinne! Du kvikner så sykt til, og så smaker den redbull 😀

Fikk også en ny treningstights i går jeg er superspent på å teste i dag. Den sitter som et skudd på bena og jeg elsker fargen! Har litt hekta på grå treningstightser for tiden. Dessuten var den veldig billig, bare 249kr 😀 Du finner den her. (adlink)OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA
Treningstights HER / treningsgenser (øverste bildet) HER

Nå skal jeg hive i meg litt havregryn før jeg fyker avgårde på Power Step time! Alle steptimer syns jeg er sinnsykt bra, en skikkelig effektiv trening som forbrenner kalorier og strammer opp både rompe, mage og armer!

Nå får dere forresten -15% rabatt på vipper og 3D vipper på TL salongen Laguneparken om du sier du har lest bloggen min ved bestilling! Du kan bestille time på telefon 55010194, besøk også facebooksiden deres HER!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg