POWER SHAKE OG MICHAEL KORS

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
God morgen fra smoothiemenneske Julia! Prøvde meg på en ny variant i dag, som inneholder jordbær, en banan pluss 1dl gresk yoghurt med vanilje. Denne smakte egentlig bedre enn den jeg lagde i går, men jeg er enda på jakt etter den perfekte smoothien. Kommenter gjerne deres favorittoppskrifter, det setter jeg megapris på 😀

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

(annonselenker)

I går hentet jeg også min nye klokke fra Michael Kors på posten! Gjorde et skikkelig kupp på klokker.no, denne koster egentlig 3295kr, men jeg fikk den for 2495kr!! 800 kroner i avslag der altså, jippi. Det finnes kun et fåtall av disse klokkene igjen til salgspris, så det gjelder å være kjapp!

Har siklet på denne klokken kjempelenge, for den skikker seg litt ut fra de andre jeg har. Denne er mer detaljert, og reimen er så utrooolig fin. Den ser nesten marmor ut imellom gull-linjene 😀

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Klokken finner du her 🙂

Klokker.no er en autoristert forhandler og det er 100% (eller skal jeg si 110%) trygt å handle hos de. Frakten er kjapp og jeg fikk denne etter bare et par dager. De har også andre merker som Marc Jacobs, Daniel Wellington,  Casio, D&G, Fossil og Triwa + mange fler.

17 kommentarer
    1. Jeg er relativt avhengig av smoothie, og dette er favoritt oppskriften min så langt (den har helt sikkert rom for forbedring bare så det er sagt); 1 neve jordbær, 1 pose av coop’s mango/ananas smoothie mix og ananas juice så halvparten av frukta er dekket (det er rundt 1-1,5 dl). OG JA, du bør løpe innom rema 1000 eller coop butikker, de har sånne “porsjons smoothie poser” i frossen disken (coop sine er best på smak). Jeg pleier å bruke de og mixe de med alt mulig annet.

    2. Jeg pleier å lage smoothie av
      – 1 banan
      – 1 appelsin
      – 400 g frosne jordbær
      – Litt appelsinjuice

      Bare tilpasser juicen til det blir slik konsistens du vil ha det. Denne er hvertfall knallgod!! Blir ganske mye av det, men da kan du enten dele med andre eller halvere ingrediensene.. Ellers går det også an å oppbevare restene i kjøleskapet eller fryse det ned til is. ^^ Håper du prøver!

    3. Super fin klokke! 🙂 Er ikke så kreativ på smoothier selv, men pleier å bruke jordbær, en halv banan, biola med blåbærsmak og litt frokostjuice! Da får jeg en god blanding med smaker av både søtt og surt.

    4. Har du smakt sweet kiss fra joe and the joice? Isåfall er det eplejuice ( jeg bruker pink lady), ingefær og bringebær!! Anbefaler å lage den ganske tynn, og ikke smootihe tykk:D håper du liker den

    5. Halv boks med gresk yoghurt naturell, et par never frosne blåbær, 5-6 frosne jordbær, en banan og pittelitt appelsinjuice for konsistensens del 🙂

    6. Min favoritt er ca 100 gram lime kesam, ein halv avokado, og så masse frosne bringebær du vil, eg pleier og bruke ca 250-300 gram 🙂

    7. • Frosne jordbær
      • Frosne blåbær
      • Ferske jordbær
      • Banan
      • Vanilje yoghurt (kan byttes ut med mager vaniljekesam eller 0% vaniljeyoghurt
      • Fersk juice (press ut saften av 1,5-2 appelsiner)
      : )) den er skikkelig!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg