POUT

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

To snapshots før jeg labber meg avgårde mot BI. Heldigvis har jeg ikke forelesning i dag, men jeg skal på et møte med BIS Marketing. Veldig spennende! Jeg har fredagsfølelse i hele kroppen og klarer ikke bestemme meg for hva jeg vil finne på i helgen. Det frister minimalt å dra på byen, men hva ellers skal man finne på? Haha, utrolig trist egentlig. At jeg ikke kommer på noe annet enn å feste. Kom gjerne med deres helgeaktiviteter, så finner jeg nok litt inspirasjon 😀 Vi snakkes senere!

11 kommentarer
    1. Hva med å gå å bowle, kino, ha en jentekveld med brettspill og god mat- man kan ha det kjekt uten alkohol og nattklubb og :-). God helg!

    2. Hei 🙂 Hvilken linje er det du går på BI? Kunne du ha skrevet ett innlegg om linjen og hvordan du synes det + skolen er? 😀

    3. du er hvertfall heldig som har mulighet til å reise på byen med venner og ikkje MÅ sitte hjemme alene…som noen av oss ikke har annet valg enn å gjøre. sorry, er bare litt negativ.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg