POUT

Image and video hosting by TinyPic

Har du sett noen poute så mye som jeg gjør på bildene over? Ja, mest sannsynlig har du jo det, men haha herreguuud som jeg lager trutmunn uten å egentlig lage trutmunn! Ville vise frem leppene mine litt vettu 😉 Hehe! Da jeg var i Oslo sist dro jeg innom Drammen for å hilse på min faste leppedame (om jeg kan kalle henne for det?), Oda! Jeg har fikset leppene mine hos henne i snart to år, og jeg kommer nok aldri til å bytte. Det sier seg selv at jeg er fornøyd når jeg drar helt til Drammen for å treffe henne 🙂

Tidligere har jeg gått til Oda her i Bergen når hun har vært på besøk hos TL Salongene, og i Oslo på Eger Skin Clinic hvor hun også jobber. Det går tydeligvis veldig bra med henne, for nå har hun startet sin egen salong i Drammen! Det var der jeg var sist, og den er så utrolig lekker. Gratulerer så mye Oda, jeg er stolt av deg ♥ Flere resultater av leppene mine ser du i mine neste bloggposter! Du kan finne hjemmesiden og booke time HER, eller ringe 45 066 640!

4 kommentarer
    1. Åh; du stråler for tiden!
      Jeg lurte lå om du kan legge ut oppskriften på potetsalaten som du la ut på Snapchat? Den så magisk god ut, og jeg var altfor treg til å ta screenshot!

      1. Tuusen takk Stine! <3 Jeg kan skrive oppskriften her:
        Kok 5-6 store poteter. Bland en halv rødløk, en vårløk, to fedd hvitløk sammen med creme fraiche. Smak til med dijonsennep, cajennepepper salt, pepper og dill. Når potetene er ferdig kutter du de opp og avkjøler de før du mikser alt sammen 🙂

    2. Så fint det ble! Synes du kler det godt. Det blir fort veldig overdrevent når folk fikser på leppene, men synes det ser naturlig ut på deg 🙂

      Har du eksamen i morgen i praktisk økonomi? Isåfall, lykke til!

    3. Så fint det ble etter hevelsen gikk ned! 🙂 Synd du ikke rakk å bli kjent med Anja når du var der – negldesigneren! Utrolig fornøyd med å samarbeide med WAM-jentene selv.

      Hyggelig å hilse på deg når du var innom!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg