POTETO HEAD

ANNONSE – Affiliatelinker

BLUSEHER

Hei og gooood fredag! Is it a good day to be alive?! (altså hva skjer med trynet mitt på bildet over.. ikke rart folk tror jeg har masse fillers (usant)) Fredag er min favorittdag, og jeg er så klar for å skli inn i helgen med godt humør 😀 I natt har jeg sovet cirka to timer, og bare irriert meg over alt. I syvtiden ga jeg rett og slett opp å prøve å få sove, så jeg måtte ta en alvorsprat med meg selv.. Skal jeg virkelig la dette ødelegge dagen min, eller skal jeg bare overse faktum at jeg er drittrøtt og lage meg en fin dag fordi? Valget falt på sistnevnte, og jeg kom nettopp hjem etter en digg tur ute i frisk luft. Elsker luften på høsten, den gir meg seriøst så mye energi! Så ja, jeg er glad. Trøtt, men glad:)

Starter helgen med å dele litt foodgasm fra Village Tandori på Frogner ♥

I helgen har jeg Karima på overnattingsbesøk igjen, noe som er veldig koselig! I kveld er planen bare å ta det med ro, spise reker, se nytt på nytt og lade opp til en ny dag i morgen. Forhåpentligvis med mer søvn i natt, haha. Håper alle har en fin start på fredagen, vi snakkes senere!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg