PONCHO

IMG_0108 kopi-2IMG_9989 kopi-2IMG_0005 kopi-2IMG_0027 kopi-2

IMG_0141 kopi-2IMG_0048 kopi-2IMG_0073 kopi 2-2PoncoMatch / VeskeMarc Jacobs / BukseBikBok / SandalerMichael Kors

Gårsdagens antrekk i kjølige Molde! Sommerkjolene mine får fint kose seg i kofferten enn så lenge, her er det bare å få på seg varme klær. I går smalt det i gang med første kveld i jazzen! Storkoste oss først på vors hos Tanita før vi dro videre til byen. Jeg føler liksom jazzut aldri skuffer, og jeg går sjeldent hjem å legger meg å tenker at det var en dårlig kveld. I går var inget unntak, det var kjente overalt og skikkelig god stemning i gatene. Merker jeg er smålig redusert i dag, men ingenting en god dusj ikke kan fikse 🙂 Senere skal vi på konsert, så her kan man ikke ligge på latsiden! Det er jo trossalt tirsdag, haha!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg