PLUTSELIG VAR HÅRET MITT SPENNENDE

Hei og god lørdag superstjerner! Haha, cringet litt av meg selv nå. Det skal ikke være enkelt å komme på en ny åpningsreplikk hver gang man blogger. Men! Jeg syns plutselig håret mitt har blitt utrolig spennende. Man har egentlig ikke lov til å klage når man har tykt hår, men for meg er det alltid en kamp å holde det på plass. Som regel føner jeg det bare, og sier meg fornøyd. Orker ikke bruke mer tid på det. De siste ukene har jeg derimot lekt meg med flere forskjellige frisyrer. Både diverse varianter av krøller (på disse bildene brukte jeg denne krølltangen), prøvd meg litt på fletter og andre looks. Det er jo faktisk veldig gøy, og frisyren  har jo mye å si for et antrekk!

Det var alt jeg ville si for i dag. Håret mitt har helt gått i hodet på meg (hehe). Håper alle har en fin lørdag og koser seg MASSE. Personlig må jeg jobbe litt på dagen i dag, før jeg skal ut å riste litt på stumpen på gaybar sammen med Jonas i kveld. Wihuuu!

2 kommentarer
    1. Du ser altså så sinnsykt bra ut! å den frisyren kler deg kjempe godt! det stråler av deg for tiden<3 ønsker deg en nydelig lørdag videre:) hilsen fast leser

      1. Ååå tusen takk kjære Lene! Så hyggelig å høre <3 Håper du får en fantastisk lørdag, stor klem 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg