PLUTSELIG HELT ALENE

Wow, dette er utrolig merkelig. I over to uker nå har jeg konstant vært med andre mennesker. Sovnet, våknet og tilbragt dagene mine med noen. Nå ligger jeg i sengen i leiligheten for første gang alene, på noe som virker evigheter siden. Det føles bare veldig rart, og litt ensomt. Samtidig er det deilig å ha en fredagskveld helt for seg selv. Da jeg kom hjem lagde jeg meg en ganske god middag, tittet litt på serier og nå skal jeg prøve å sove. Endelig! Det har vært tre dager med bare et par timer søvn hver natt, så nå henger jeg skikkelig på etterskudd.

Fra og med nå tenkte jeg forresten å prøve å faste i 24 timer. Noen som har testet det før? Jeg vet egentlig ikke helt hvorfor jeg har fått for meg dette, men jeg føler meg som sagt så sykt dritt både utvendig og innvendig etter en sommer med alt for mye drittmat, alkohol og den slags. Jeg vil liksom bare få en ny start, om dere skjønner? Kanskje litt dumt å “starte på nytt” siden vi reiser til København for fashionweek og rett til Oslo for moteuka over helgen, og da vet jeg at det blir mye alko. Haha, jeg tror jeg burde bli avholds når jeg kommer tilbake etter disse reisene. Iallfall ta en god pause borte fra alkohol, og fokusere på sunn mat og trening. Man føler seg så mye bedre da, både psykisk og fysisk.

Typisk meg å bable i vei sent på kvelden. Gi meg gjerne tips angående fasting og deres erfaringer, det hadde jeg satt stor pris på. Frem til i morgen, ha det fint så lenge ♥

 

7 kommentarer
    1. Skjønner ikke helt vitsen i å utsette kroppen sin
      for 24 timer med faste, det ender sikkert bare opp i at
      du får null energi og eventuelt spiser masse når du først skal
      spise:( Kroppen blir ikke renset for all junk og alkohol
      du har hatt i deg i ferien, selv om det er lett å tenke sånn.

      Selv kjører jeg periodisk faste og synes det fungerer kjempebra,
      har ett spisevindu på ca 8-10 timer og faster i 14-16 timer, så kan
      anbefale deg å prøve det:D

      1. Jeg tror ikke kroppen blir renset som du sier, men det er vel mest for følelsen sin del! 😀 Tusen takk for tips! Håper du har en super lørdag, klem!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg