PLATINA

Hola hola, enda en nattoppdatering fra meg gitt! FOR en flott døgnrytme altså.. Kjedet meg så mye at jeg begynte å bla igjennom arkivet på gamlebloggen min, noe jeg syns er svært morsomt. Siden jeg nå har blitt litt mørkere i håret syns jeg det var sykt merkelig å se meg selv som platinablond, selvom jeg stortsett har vært lys i håret hele livet. Jeg tenker jo å bli blond igjen til sommeren, men nå er jeg egentlig ikke sikker. Så snart som mulig skal jeg jo også til frisøren min Silje på Hendrix for å farge håret mitt enda mørkere! Ææææ, jeg som skulle være blondebitch for alltid. Bildene under er fra 2011. Hohoho jeg er så glad jeg har en blogg jeg kan titte tilbake på! Noen som leste bloggen min på den tiden? Og hva syns dere jeg kler best? 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg