PLANENE VIDERE

Dagens humør; trøtt, men mye bedre! Jeg kom meg opp ganske tidlig i dag fordi jeg hadde vippetime hos Beauty London, ellers så hadde jeg nok sovet til nå. Så har jeg fått gjort litt ærender, tatt sol og skal nå vaske leiligheten. Som jeg sa i går, det hjelper å gjøre noe.

Btw, den selfien til venstre var jeg så jææævlig fornøyd med. Syns lyset (og fjeset mitt hehe) var dritnice. Vurderte nesten å bytte profilbilde på facebook liksom. Andreas var også helt enig. Men, mange på det store internett mente visst jeg så forferdelig stygg ut og ihjeloperet ut. Så da droppet jeg det. Hahahah <,3

NÅ er jeg forresten ferdig å dele bilder fra Island også. Det er bare for fantastisk fint at jeg kunne la de ligge urørt på macen. Burde tatt mange flere, men tiden fløy seriøst avgårde. Det var også ufattelig deilig å bare leve i øyeblikket uten å dra fram kamera. Typisk meg på ferie.. Nyter alt for mye, og jobber alt for lite lol.

Neste uke går turen til Køben, deretter direkte til Oslo og Dubai. DA skal jeg huske på å ta mye bilder, kanskje til og med lage reisevlog? 😀

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg