PLANENE SOM GIKK I SØPLA

P8030007-2God morgen! Jeg elsker mandager, og i dag våknet jeg opp med et smil om munnen. I går planla vi å dra tidlig i parken for å grille, sole oss og bare slappe av. Dessverre er ikke solen å se? Akkurat nå smører jeg meg derfor med tålmodighet i stedet for solkrem, og satser på at skyene forsvinner i løpet av noen timer.

Hadde med andre ord plutselig ganske god tid i dag tidlig. Bestemte meg derfor for å prøve ut en ny type frokost. Ovnsbakte egg! Altså, det er noe av det jævligste jeg har smakt. Det gikk rett i søpla for å si det sånn. Jeg er jo egentlig ganske OK+ til å lage mat, men etter en sommer med alt for mye takeaway har jeg mistet kokkekunstene litt.

P8030004-2Nå skal jeg hoppe inn på badet for å føne håret! Hadde ikke tenkt å gå med slikt spagettihår som på bildene over, hvis noen lurte.

5 kommentarer
    1. Hei julia! Lurer på noe..Vet du om noen i Molde som setter i tape-extentions? Husker å ha sett noe om en veldig flink frisør som tidligere jobbet på Hendrix e.l. Ha en fin dag:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg