PINNEKJØTT VS. RIBBE

Jeg har en liten hemmelighet.. Jeg er usikker på om jeg tør å dele den på bloggen, siden mange syns nok det er veldig rart. Men, i julen har jeg fått et skifte i favorittmaten min. Jeg liker nå ribbe mye bedre enn pinnekjøtt, noe jeg aldri trodde jeg kom til å skrive. Okei, kanskje ikke den største hemmeligheten i verden – men Andreas (min kompis) syns det var helt sykt at jeg kunne si noe slikt. Så, hva liker du best? Pinnekjøtt eller ribbe?

Åh, meningsløse innlegg hører julen til. Jeg gjør jo ikke noe annet enn å se på serier, spiser og henger rundt i joggisen.

IMG_0372IMG_0412Genser og bukse fra Lindex.

 

7 kommentarer
    1. Haha så morsomt! Ikke hver dag man leser om små bagateller som dette. Er forsåvidt enig med Andreas – hvordan kan du mene dette?? Pinnekjøtt er og forblir det beste 😀 Hadde spysyken dagen før du hadde det, og da var det ribbe til middag. Kasta bare enda mer opp av lukta og synet av det, haha!

      1. Haha, det er ikke stort annet å skrive om i juleferien 😀 Jeg elsket pinnekjøtt før, så syns nesten det er en skam at jeg nå har blitt en ribbejente! Haha 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg