PINK OBSESSION

GENSER – SAMSØE HER

HERREGUUD se på denne fine genseren! Hva skjer med meg og rosa om dagen, forresten? Jeg elsker det 😀 Den er fra Samsøe Samsøe, og jeg hentet den på posten i går. Jeg var heelt i ekstase da jeg pakket den ut, enda finere enn jeg hadde sett for meg. Hihi.

NÅ ER DET -20% PÅ HELE NELLY! SE KAMPANJEN HER, OG BRUK KODEN “SPRING20” I KASSEN ♥

I dag har jeg en superhektisk dag i vente, alt fra bloggjobb til å sette inn nytt interiør på Janne & Julia. Deretter skal jeg på åpningen av det nye Comfort-hotellet på flyplassen. Der blir det både deilig middag og overnatting. Jeg sier aldri nei takk til en hotellseng på en tirsdag 😉 I morgen reiser jeg til Oslo, så jeg må prøve å få denne kabalen til å gå opp. Haha. Jeg merker pulsen min er i hundre, så første punkt på lista må vel være å stresse ned ti hakk. Ha en fin dag så lenge, vi snakkes etterpå!

8 kommentarer
    1. Hei. Når jeg leser bloggen din på telefonen kommer det opp fult av reklame i mellom innleggene dine(bruker iphone 7, chrome), er det mulig å fikse dette? Det ser veldig rotete ut, og tror av og til at jeg er ferdig å lest innlegget, men hvis jeg blar langt nok ned har jeg bare lest halve på grunn av at det ligger så masse reklame mitt i innlegget.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg