pimp your iPhone!

Helt siden jeg kjøpte iPhone 5 har jeg slitt med å finne deksler til den. Virker ikke som om alle butikkene har tatt inn deksel til 5 enda, for jeg finner nesten bare til iPhone 4! Derfor begynte jeg å søke litt rundt på nettet etter nettbutikker som kanskje kunne selge, og da kom jeg over handelsportal.no. Der har de utrolig mye kult, både til iPhone og Samsung! Du kan også designe ditt eget deksel, eller sende inn telefonen din om du foreks har knust skjermen. Genialt! 😀
Høretelefoner i kule farger spriter opp enhver antrekk! Dekselet kan du finne her. De har utrolig mye kult, så det blir nok ikke lenge til jeg klikker hjem min neste pakke med deksler. Syns det er moro å variere litt, spesielt når det er ganske billig der! Akkurat nå har de også en konkurranse der du kan vinne en iPad mini! Delta HER 😀 Hva syns du om dekselet? //Annonse

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg