PERFEKTE HJELPERE

kodfe

Føler jeg har skrevet endel om produkter som gjør det klar til sommeren de siste ukene, og det er ikke meningen å komme med så alt for mange tips! Men nå har det seg faktisk sånn at man trenger helt andre produkter på sommeren enn på vinteren. Jeg vet jo selv hvor stressa jeg er før sommermånedene for å gjøre alt klart. Plutselig skal solkrem kjøpes, ansiktskremmer skal byttes ut og sminken på endres. Heldigvis trenger ikke alt å koste skjorta, her er noen av mine favoritter denne sommeren 🙂 Disse produktene er forresten perfekt om du skal på festival, da de er små og lett å ta med seg! Gjett om de blir med i baggen til Palmesus.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Tørrshampo er jo en sikker vinner året rundt! Jeg har skrevet om Batiste sine utallige ganger tidligere, har som regel brukt “blush”, men nå må jeg si favoritten er “tropical“. Jeg dusjer ikke håret hver dag, og siden mange spør meg om hvordan håret mitt vokste ut så fort kan jeg si at tørrshampo har vært mye av redningen. Da slipper man å ødelegge håret ved å vaske det hele tiden, du trenger bare en liten dæsj tørrshampo for å freshe opp! Du finner batiste sin tropcal HER.

Solkrem er også noe jeg skal gå inn for å bruke mer av i år. Jeg har tidligere vært den personen som alltid bruker sololje eller generelt lite faktor. Nå er jeg livredd for å få rynker, derfor skal jeg bli flinkere å smøre meg. Man blir fremdeles brun selvom man bruker faktor! Coconut lotionen fra Le Tan er en deilig og lett solkrem som dufter diggere enn diggest, og er faktisk vannfast 😀 Du finner den her!

P6147752-21. Denne paletten fra The Balm har jeg skrevet om før, men tenkte likevel å tipse dere om den igjen! Den inneholder mye man trenger, både blush, øyenskygge og hightlighter 😀 Du finner den her!

2. Denne parfymebeholderen er pefekt om du er på reisefot, så du slipper å drasse med deg den store parfymeflasken. Det er kjempelett å få parfymen over på beholderen, hvordan man gjør det ser du på coverbrands.no her!

3. Hello sin munnspray er en perfekt liten hjelper om du vil ha frisk pust, dessuten smaker den så godt at jeg sprayer den i munnen hele tiden. Det er en nydelig blanding av mojito og mint. Haha! Du finner den her.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Sminkefjerner er alltid greit å ha i veska. Iallefall om du plutselig finner ut at du skal sole deg, på stranden eller hva det måtte være. Det er absolutt ikke lov å sole seg med sminke, det er fy fy! Denne fra burts bees renser ansiktert, etterlater fuktighet og er helt naturlig. Du finner den her! Igjen, perfekt til Palmesus om jeg plutselig finner ut at jeg vil bade.. Hah!

Nå får du -15% rabatt på HELE coverbrands.no med koden JN15, koden gjelder frem til 17.juni og gjelder ikke salgsvarer, ghd og lulus.

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg