Perfekt sommerdag

  FOR et vær det er i hovedstaden for tiden, det ELSKER jeg! Rett etter jeg hadde vært på Karl Johan Hudpleie i går, dro jeg rett til Lars for å slikke sol på takterassen. Åh så digg! Viser dere forresten vippene mine senere i dag, de er SÅ fine 😀 I går hadde vi en skikkelig sommerdag. Vi nøt deilig hvitvin over herlig girltalk på takterassen, før vi dro videre til meg for vorspiel sammen med herlige mennesker. Deretter tok vi turen på en fest, der det også var veldig koselig. Endte opp med sengen full av Deli Deluca mat, noe som tyder på en bra natt. Haha! Nå ringte nettopp Glenn, og vi skal i parken og nyte denne dagen til det fulle. Her er noen bilder fra i går: 

Fine Oslo! <3 Shortsen min er fra Levis, om noen lurte. Håper det er like fint vær i resten av landet! Ha en fin dag snuppelupper :*

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg